Breaking News
هفت ورزشکار امریکایی بشمول کوین دورانت به کووید۱۹ مبتلا شدند

هفت ورزشکار امریکایی بشمول کوین دورانت به کووید۱۹ مبتلا شدند

منابع می گویند که چهار بازیکن تیم بسکتبال “بروکلین نتس” از جمله کوین دورانت، به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و در قرنطین به سر می برند.

دورانت که از ستارگان بزرگ لیگ حرفه‌ای باسکتبال انجمن ملی باسکتبال امریکا “ان بی ای” است که در جریان یک گفتگوی رسانه ای، این خبر را تایید کرده است.

دورنت اضافه کرد که مشکل خاصی ندارد و هنوز نشانه های بیماری کووید۱۹ در او ظاهر نشده است.

تیم بروکلین نتس در یک اعلامیه ای گفته است که علایم بیماری کرونا فقط در یکی از این چهار بازیکن ظاهر شده است، اما همه آنان تحت نظر داکتران قرار دارند.

کوین دورانت از بازیکنان مشهور تیم باسکتبال امریکا است که پس از کسب دو عنوان قهرمانی، با امضای قرارداد به ارزش ۱۶۴ میلیون دالر از “گولدن استیت واریرز” به بروکلین نتس پیوست.

پس از این که تست کرونای یکی از بازیکنان تیم بروکلین نتس مثبت اعلام شد، “لاس آنجلس لیکرز” اعلام کرد که به زودی بر بازیکنان خود آزمایش کرونا را انجام می دهد.

لاس آنجلس لیکرز آخرین تیمی است که پیش از تعطیلی رقابت‌های “ان بی ای”با بروکلین نتس بازی کرد و احتمال ابتلای تعدادی از بازیکنان و پرسونل تخنیکی این تیم به کروناویروس نیز وجود دارد.

هم اکنون در آمریکا به دلیل شیوع کرونا یک نوع تعطیلی عمومی برقرار است که بسیاری از فعالیت های اقتصادی را متوقف کرده و بعضی از کسب و کارهای کوچک مجبور به اخراج کارمندان خود شده اند. نرخ بیکاری به حداقل ۱۳ درصد رسیده است. برخی ناظران انتظار دارند که این رقم به زودی به حدود ۲۰ درصد نیز برسد.

این در حالیست که کنگره آمریکا در اواخر ماه مارس یک بودجه اضطراری دو تریلیون دلاری را برای جبران زیان های اقتصادی کرونا و ممانعت از بیکاری گسترده تصویب کرد که بسیاری از ناظران آن را کافی نمی دانند.

روز پنجشنبه اعلام شد که بیش از ۳۰۰ میلیارد دلاری که در آن بودجه برای کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده بود بین آن ها تقسیم شده و به پایان رسیده است.

شریک سازید: