Breaking News
باشنده‌گان ولسوالی لعل‌وسرجنگل غور در اعتراضی در پیوند به پایین بودن کیفیت خدمات انترنتی، فعالیت شبکه مخابراتی ام تی ان را متوقف کردند

باشنده‌گان ولسوالی لعل‌وسرجنگل غور در اعتراضی در پیوند به پایین بودن کیفیت خدمات انترنتی، فعالیت شبکه مخابراتی ام تی ان را متوقف کردند

باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور در پیوند به پائین بودن کیفیت خدمات انترنتی شبکه های مخابراتی دست به اعتراض زده و فعالیت شبکه مخابراتی ام تی ان را متوقف کردند.

حسن سعادت از باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور می گوید، که خدمات انترنتی شبکه های مخابراتی در این ولسوالی پائین بوده و نمی تواند مشکلات آنان را رفع کند.

آقای سعادت می گوید، با آنلاین شدن پروسه آموزش دانشجویان این ولسوالی آنان نمی توانند دروس شان را فرا بگیرند.

به گفته وی، باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل فعالیت شبکه مخابراتی ام تی ان را متوقف کرده و تا زمانی که به خواسته های شان که همانا تقویت خدمات انترنتی است، رسیدگی نشود اجازه فعالیت این شبکه را نمیدهند.

عبدالحمید ناطقی عضو شورای ولایتی غور نیز می گوید، که این مشکل باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل این ولایت را با ریاست مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در میان گذاشته اند.

از سوی دیگر قربان علی محمدی رئیس مخابرات و تکنالوژی معلوماتی غور می گوید، که این مشکل باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل این ولایت را با شبکه مخابراتی ام تی ان و مقامات مرکزی در جریان گذشته و بزودی به این مشکل آنان رسیدگی خواهد شد.

این نخستین باری نیست که باشندگان ولسوالی لعل و سرجنگل غور از پائین بودن خدمات انترنتی شکایت می کنند، بلکه پیش از این نیز باشندگان این ولایت از ضعیف بودن انترنت نگرانی کرده بودند.

شریک سازید: