Breaking News
طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ واقعه مثبت کرونا ویروس در کشور به ثبت رسیده است

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ واقعه مثبت کرونا ویروس در کشور به ثبت رسیده است

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در طی یک شبانه روز گذشته ۳۹۳ نمونه مشکوک کرونا ویروس در لابراتوار های این وزارت مورد آزمایش قرار گرفته است که از آن جمله،۱۱۰ نمونه آن مثبت تشخیص شده است.

باثبت ۱۱۰ واقعه جدید کووید ۱۹ شمار مجموعی بیماران مبتلا به کرونا ویروس در سطح کشور به ۱۹۳۹ نفر رسیده است.

بر اساس ارقام وزارت صحت ولایت کابل در یکشبانه روز گذشته، شاهد بیشترین واقعات مثبت ویروس کرونا بوده است.

وحیدالله مایار، سخنگوی وزارت صحت عامه امروز (چهارشنبه ۱۰ ثور) در یک کنفرانس خبری گفت که از مجموع ۱۱۰ واقعه جدید کووید ۱۹ که در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است، ۵۸ واقعه آن به ولایت کابل، ۱۵ واقعه به کندهار، ۱۲ واقعه به پکتیا، ۶ واقعه به غزنی، به ولایت های ننگرهار ولغمان هرکدام ۵، ۵ واقعه، به ولایت های تخار وفراه هرکدام ۳، ۳ واقعه، به ولایت هلمند ۲ واقعه و به ولایت کندز، ۱ واقعه مربوط می شود.

آقای مایار افزود که در یک روز گذشته دو فرد بیمار به این ویروس در ولایت‌های تخار و قندهار جان باخته اند که شمار مجموعی قربانیان، به ۶۰ مورد رسید.

سخنگوی وزارت صحت عامه بار دیگر هشدار داد که شمار واقعات کرونا ویروس، روز به روز در حال افزایش است و در هفته های پیش رو بر این میزان نیز افزوده خواهد شد.

او از شهروندان کشور درخواست کرد که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، قیود روز گردی در شهر هارا رعایت کنند و به پیام ها و توصیه های صحی وزارت صحت عامه برای وقایه از این ویروس، عمل نمایند.

شریک سازید: