Breaking News
لالیگا: بند آزادی ۷۰۰ میلیون یورویی مسی پا برجاست

لالیگا: بند آزادی ۷۰۰ میلیون یورویی مسی پا برجاست

لالیگا با حمایت از باشگاه بارسلونا در دعوای حقوقی این تیم با لیونل مسی، ستارۀ ارجنتاینی این باشگاه، در اعلامیۀ گفته‌است که بند آزادی ۷۰۰ میلیون یورویی مسی، همچنان پا برجاست.

در این اعلامیه آمده‎است که هر باشگاهی که خواهان جذب مسی باشد، باید مبلغ ۷۰۰ میلیون یورو بند آزاد سازی این ستاره را، پرداخت کند.

مسی ۳۳ ساله، یک بند در قراردادش دارد که به او اجازه می‌دهد که در پایان هر فصل می‌تواند باشگاۀ بارسلونا را ترک کند و در حالی که تصور می‌شد مهلت آن در ماه جون امسال به پایان رسیده‌است، اما روزنامۀ اسپانیایی “مارکا” در هفتۀ گذشته گزارش کرده‌است که این بند مطابق فصل ۲۰۱۹ میلادی، تمدید شده‌است.

گفته می‌شود جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاۀ بارسلونا و هیئت مدیرۀ کنونی این باشگاه اصرار دارند و اجازه نخواهند داد که مسی به عنوان یک بازیکن آزاد، این باشگاه را ترک کند.

بر بنیاد گزارش مارکا، قرار است که بارتومئو و پدر مسی به روز چهارشنبه دیدار کنند و دربارۀ تنش‎‌های به میان آمده، بحث و گفتگو کنند.

در اعلامیۀ لالیگاه نیز آمده‌است که آنها فقط در صورت موافقت شرط آزادی بازیکن یا شركت در مذاكره برای فروش، اجازه می‌دهند كه مسی از قرارداد بارسلونا آزاد شود، اما او بدون اینكه یكی از این شرایط را برآورده كند، نمی‌تواند از این باشگاه برود.

روز شنبه، بارسلونا به علت مشورت این بازیکن دربارۀ نحوه هدایت خروج خود از این باشگاه، تیم حقوقی خود را اخراج کرد در حالی که مسی در حالی که طبق برنامه، بامداد یک‌شنبه حاضر به آزمایش صحی نشد.

با افزایش اختلاف‌ها میان باشگاۀ بارسلونا و مسی، اکنون گزارش می‌شود که فیفا و دیوان داوری ورزش احتمالاً در تابستان امسال در تعیین ماهیت هرگونه خروج از این بازیکن، دخیل هستند.

همه مسی را می‌خواهند؛ اما تنها باشگاه‌هایی چون منچستر یونایتد، سیتی و پاری‌سن ژرمن توان مالی به خدمت گرفتن مسی را دارند.

مسی در ۷۳۱ بازی برای بارسا، ۶۳۴ گول زده و ۲۸۵ پاس گول داده‌است.

او در این باشگاه، برندۀ ۳۴ جایزه، به‌شمول ده قهرمانی لالیگا و چهار لیگ قهرمانان اروپا شده‌است.

مسی با داشتن شش توپ طلا و شش کفش طلا، از این رهگذر در دنیای فتبال، پیشتاز است

شریک سازید: