Breaking News
سرپرست وزیر مخابرات: به زودی چالش های مخابراتی در بلخ و دیگر ولایت ها حل می شود

سرپرست وزیر مخابرات: به زودی چالش های مخابراتی در بلخ و دیگر ولایت ها حل می شود

خبرنگار: فولاد آهنگران

سرپرست وزیر مخابرات گفته است که به زودی مشکلات قطع شبکه های مخابراتی در بلخ و دیگر ولایت های کشور برطرف می گردد. محمد فهیم هاشمی، سرپرست وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی کشور گفته است که قطع شبکه های مخابراتی، چند بعدی است و تا اکنون رهبری وزارت مخابرات 5 جلسه برای حل چالش های مخابراتی با نهادی امنیتی نشست های مشورتی داشته اند.

سرپرست وزیر مخابرات تأکید می ورزد که شبکه های مخابراتی نباید روند ارایه خدمات انترنتی را نباید بنا بر تهدیدهای مخالفان مسلح قطع کنند، در همین حال نماینده های مردم در مجلس نماینده گان به این باورند که قطع شبکه های مخابراتی به دستور طالبان همدستی با آنان است و حکومت باید با شبکه های مخابراتی برخورد قانونی کند. در همین حال فهیم هاشمی سرپرست وزیر مخابرات گفته است که ریاست اترا باید در نخست از لحاظ قانونی این پیشنهاد را بررسی کند و در صورتی که تخطی از شرکت های مخابراتی باشد، در آن صورت نهادهای حقوقی مکلف به برخورد اصولی با این شرکت ها است.

از سوی هم سرپرست وزیر مخابرات می گوید که این وزارت تسلط کامل بر گردآوری عواید 10 فیصد مالیات کردت کارت های مصرفی دارد و تا اکنون پانزده میلیارد و شصت و هشت میلیون افغانی از این درک در حساب بانکی وزارت مالیه جمع آوری گردیده است.ش

شریک سازید: