Breaking News
محمد ادیب: یک موتر نیروهای امارت اسلامی پدرم را زیر گرفت

محمد ادیب: یک موتر نیروهای امارت اسلامی پدرم را زیر گرفت

یک خانواده در کابل ادعا می‌کند که یک عضو این خانواده پس از آنکه از سوی موتر نیروهای امارت اسلامی زیر گرفته شد، جان باخت. این خانواده از مسوولان می‌خواهند که این رویداد را پی گیری کنند و قاتلان را به کیفر برسانند.

محمد عیسی در دشت برچی کابل جان باخت، خانواده محمد عیسی که یگانه نان‌آور شان را از دست داده است، عدالت می‌خواهند.

محمد ادیب، پسر محمد عیسی، گفت: «رنجر های امارت با سرعت بالا از سرک رد میشد و یکی از رنجر ها پدر ام را زد و به یک جای دور پرتاب کرد، چون سرعت رنجر بالا بود.»

گواهان که این رویداد را تایید می‌کنند و از امارت اسلامی می‌خواهند که جلو چنین افراد را که در سطح شهر بی نظمی ایجاد می‌کنند، بگیرد.

محمد قادر، وکیل ناحیه سیزده هم، گفت: «اگر جلو چنین افراد وحشت افگن گرفته نشود، بین دولت و مردم بی باوری ایجاد می‌شود.»

از سوی دیگر، در نتیجه شلیک افراد مسلح در حوزه چهارم امنیتی شهر کابل، دو تن جان باخته‌اند.

مسوولان هرچند جان باختن دو تن را در این رویداد تایید می‌کنند، اما می‌گویند که افراد مسلح با کارگیری از لباس نیروهای امارت اسلامی این دو تن را به قتل رسانده اند و آنان هیچ پیوندی با امارت اسلامی ندارند.

خالد ځدران، سخنگوی فرماندهی امنیه کابل، گفت: «مجرمین را ما بازداشت کردیم و به حوزه آوردیم. قضیه زیر بررسی است تا دیده شود چه اتفاقی افتاده است.»

این در حالی‌ست که پیش از این نیز گزارش‌هایی در پیوند به کشته شدن شهروندان در نتیجه شلیک نیروهای امنیتی در ایست های بازرسی در بخش‌های گونه‌گونه کابل و برخی از ولایت‌ها پخش شده اند، اما امارت اسلامی همواره بر برخورد خوب نیروهای امنیتی با مردم تاکید ورزیده است.

شریک سازید: